11 Aralık 2014 Perşembe

İzledim - Aşka Son Şans

*Bu bir İzledim yazısıdır...


Bu film Aşka Son Şans vermeleri gereken bir kadın ve bir erkeğin hayatlarını anlatıyor. Birbirlerini bulana kadar, monoton ve boş bir hayat yaşayan Harvey Shine (Dustin Hoffman) ve Kate Walker (Emma Thompson)'ın hayatlarını anlatıyor... Harvey Shine reklam müzikleri besteleyen bir besteci, Kate Walker da havaalanında anketör... Tanışmaları kızının düğününe giden Harvey'nin uçaktan inmesiyle başlıyor denilebilir... :)

Geleceğe umutla bakmayı unutmuş, hayatı monotonluğu harici yaşamayan iki insanlar, ta ki birbirlerini tanımadan önce. Tanıdıktan sonra ise, Harvey kızına hakettiği ilgiyi yeniden göstermeye çalışan bir baba, Kate ise aşka yeniden umutla bakan bir bayan oluyor...

Last Chance Harvey filmin orjinal ismi aslında, yani Son Şans Harvey. Ama Türkçeye Aşka Son Şans olarak çevrilmiş. Türkçe'ye çevirimi biraz yorumlanmış gibi yani...

Bu film ile ilgili diyeceklerim bu kadar. Film bittikten sonra yorumum şu oldu kendi kendime, güzel miydi değil miydi karar veremiyorum. Hala böyle aslında. Karar veremiyorum. Birçok açıdan eksikti benim için film. Son Şansları iyi değerlendirmeli, gibi bir önerisi var filmin. Biraz da son şansa kalmadan, insan kendi şansını kendi yaratmalı sonucuna vardırdı beni doğrusu... 

Sakin bir film diyebileceğim tarzda. Sakinlik istediğiniz an izleyebileceğiniz bir film. Ben vizelerden önceki günn izlemiştim bu filmi. İzlemek İstediğim Filmler Listem'de idi. Listem ise, burada... Bitirmeye çabalıyorum, 2014 bitmeden. Bakalım bitirebilecek miyim? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...