24 Aralık 2014 Çarşamba

Rahatlatan Vize Sonuçları...



Dün akşam vize sonuçları açıklandı, daha doğrusu dün gündüz açıklandı ama ben ancak akşam bakabildim. Sistem açılmadı bir süre, ağırlık oluşmuştu sanırım. Ama açılan sayfada gördüklerime çok sevindim. :)

Evet çalışmıştım hakkını vererek, ama 2 derse daha az ağırlık vermek zorunda kalmıştım. Ama o çalışmam bile en azından birinden 50, diğerinden 55 almamı sağlamış şükür... (Bahsettiğim dersler, resimde üstten iki ders; Felsefe ve Siyaset Bilimi)

Vizeler vizeler dedim, burada çok bahane ettim yazamama ve yorgunluğuma. Şimdi ise, beni rahatlatan vize sonuçlarımı paylaşmak istedim sizinle. Sonuçları iyi bekliyordum ama, iki ders hariçti dediğim gibi. Şimdi finallere hazırlık zamanlarım başlayacak, ama söz verdim kendime vizedeki gibi ne burayı ne de kendimi boşlayacağım. Daha planlı ve daha organize çalışmaya başlayacağım...

Bu sınavlar yoruyor ister istemez işte, sonumuz hayrolsun inşallah... :)

Sizin sınav sonuçlarınız da iyi gelmiştir inşallah, şimdi final için endişe durumları hakim sizde de tahminimce. Endişelerimiz sakinliğe ve iyi gelen notlarla rahatlığa dönüşür inşallah. Sevgilerimle... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloğuma hoşgeldiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

İnşallah beni yorumlarınızdan mahrum bırakmazsınız... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...